רעיונות ליום הולדת למבוגרים |רעיונות ליום הולדת 50,60

רעיונות ליום הולדת 60,   מופע נגן המחשבות אשר משלב מופע אמן חושים בשילוב כלי נגינה חיים על הבמה . המופע משולב מקטעי טלפתיה  כמו שתוכלו לראות בסרטון .בוידאו זה אתם רואים את המופע של אסף נסים במופע ליום הולדת 60 אשר התקיים הדרום הארץ בקבוצה של חברים. וידאו זה משלב גם  תגובות הקהל למופע מגן המחשבות ליום הולדת 60.  מה שיפה הוא שבמסיבת יום הולדת 60אנחנומיכולים לראות מנסיון מה מתאים לקהל עצמו . מופע אמן חושים המשלב מוזיקה וכלי נגינה  ומכן אפשר לומר שמוםע טוב הוא שיש בו רעיונות ליום הולדת אשר מתאימים ליום הולדת 60. 
מאמר ליום הולדת

אמן חושים ליום הולדת 50.60 הוא הפתרון 
טוב לאירוע שישאיר למוזמנים טעם של שמחה? מעוניינים במופע ליום הולדת 60 שלא ישכחו מהר?
האמן חושים אסף ניסים בעל ניסיון רב בהעברת מופעים לימי הולדת ,המופע לימי הולדת עם אסף ניסים יעניק לקהל חוויה מקורית  שמתאימה ליום הולדת 50.60 שהיא מעבר לכל דמיון עם קריאת מחשבות, חושף ומגלה פריטים אישיים לא ידועים עם האנשים בקהל,אתם חושבים על שיר אסף חושף את השיר שר ומנגן אותו יחד איתכם,אסף יחשוף  את השם של החברה הראשונה שהיתה לכם ועוד הרבה רעיונות וגם הפתאות ..בקיצור מופע ליום הולדת 50.60מאוד  בימתי מלא עם המון  אנרגיה באויר.האמן אסף ניסים בה עם קיטעי טלפתיה מקוריים וייחודיים וחדשים שהוא עצמו מפתח . אסף מגיע עם תשעה כלי נגינה שהוא מנגן ומשלב אותם ביחד עם קיטעי הטלפתיה ,בנוסף מכניס את כל הקהל לאוירה של מוסיקה ושירים ישראליים נוסטלגיים ועכשווים שהקהל שר יחד איתו ,מכניס אוירה שמחה ומרוממת . אסף ישאיר את הספקנים והסקפטים הכי גדולים ה מ ו מ י ם .למופע יום הולדת חשוב לבחור משהו אחר משהו מיוחד, ולא שיגרתי וזה מה שהאמן אסף ניסים מביא איתו ייחודיות,מקוריות,ועוד הפתעות רבות שמחכות לכם במשך שעה שלמה של מופע  שכולו חוויית  רעיונות  יום הולדת  המתאים, ליום הולדת 50/60..המופע של אסף בקנה מידה בינלאומי  עם נסיון רב בתחום עצמו , הוא מופיע בארץ ובחול, הוא בה עם ידע רב בתחום ועם וותק של המון שנים בתחום אומנות החושים .אסף הוא בעל מוניטין בינלאומי המתמחה במנטליזם הוא היה בהרבה תוכניות טלויזיה כמו האח הגדול,,היורש ועוד..
בואו ליצור חוויה ליום  הולדת  בילתי נשכחת ומלאת רעיונות  אשר   תשמח את הקרובים  לכם  ,במופע מהפנט שישאיר אתכם עם פה פעור. האמן אסף ניסים  הוא אמן חושים מוכר מבוקש ומומלץ מאוד בארץ . הקהל לוקח חלק בילתי ניפרד בהופעה וחווה הרפתקה אינטרקטיבית בילתי נשכחת.מתכננים ארוע ליום הולדת למבוגרים, צעירים אסף ניסים הכתובת הוא יעשה לכם יום הולדת בילתי נשכח שהמוזמנים לא ישכחו עוד הרבה זמן אחרי.
לפרטיים נוספים ניתן ליצור קשר למספר 0523591673 ,אסף ניסים ישמח לבוא לחגוג איתכם את יום ההולדת  60 /50 ולעשות לכם שמח עם ערב בילתי נשכח . ומלא ברעיונות ליום הולדת 60/50

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

אמן על חושי ,מופע על חושי, אסף ניסים