יום הולדת.אמן חושים מנטליסט


לחץ על השורה המסומנת בכחול להפעלת הוידאו        ........יום הולדת מנטליסט אסף נסים


יום  הולדת מופע ליום  הולדת   למבוגרים המשלב את אומנות החושים.  יום הולדת הוא יום חג לכולם  חגיגת יום הולדת תמיד היא מוצלחת עם אמן חושים ישראלי מומלץ  .כמו אסף נסים המשלב את אומנות החושים עם כוח המוזיקה .. ביום הולדת הדבר היפה הוא להכניס אמן אורח .  מופע ליום הולדת הוא התוכן שמכניס עניין ושמחה  לכל המוזמנים .במופע אסף נסים מתכנן קטעים מיוחדים אשר יבוצעו עם חוגג יום ההולדת ,ומכאן ההנאה של להיות מופץע לטובה ביום הולדת הוא דבר מקסים ומרגש גם יחד  .
*מתי מתאים להופיע ביום הולדת? 
תחילה יש לתכנן את תוכנית החגיגה ,לאחר מכן רצוי   להתחיל עם ברכות ליום הולדת ולאחר. מעבר לאוכל .לאחר הארוחה משב כולם יחד ונצפה במופע .


*למה כדאי להזמין אמן חושים?
אמן חושים למסיבת יום הולדת מעשיר את השמחה את החגיגה. ובכך ישנה אווירה של ביחד  . מופט טלפתיה הוא מופע מסקרן אשר האורחים שלנו מגלים בו עניין רב.
במופע נגן המחשבות עם אסף נסים   הוא מופע המשתף את האורחים במסיבת יום הולדת  50 והאורחים נהמים מאוד להיות מופתעים וההנאה ניכרת להם על הפנים היות והמופע עוסק גם במוזיקה ושירים  האורחים שרים ושתפים פעולה ושרים שירים ליום הולדת  .  לאחר מכן במופע ישנם הפתעות ליום הולדת וממש אפשר לחוש את ההנאה של  חוגג היום הולדת. 

*תיאור הסרטון
בסרטון זה אנו רואים את אומני שיראל במופע של אסף נסים שהתקיים בטלוויזיה  בקטעי טלפתיה  אדם חושב על שיר ואסף נסים מנגן אותו. רוחמה רז חושבת על שיר ואסף מסים חושף וממגן אותו כך גם אריק סיני  . ניתן לראות בסרטון את ההפתעה של האורחים . מופע מיוחד ליום הולדת .

www.voicemind.comרעיונות ליום הולדת.למבוגרים בוא תחום של הפעלות והופעות למבוגרים . רעיון מומלץ.מאוד למסיבת יום הולדת.למבוגרים בוא מופע אמן חושים מוזיקלי אסף נסים המשלב את אומנות החושים במופע טלפתיה . קטעי המופע נגן המחשבות משולב במוזיקה וחיבור למנטליסט שמשלב את אומנות הבמה יחד עם אומנות החושים בקריאת מחשבות . מה שחשוב שיתוף.הפעולה ביום הולדת למבוגרים. שילוב של הקהל בקטעי המופע ..הקהל אוהב להיות מסוקרן ורענן ובכך הצלחת ההופעה היא משמחת ביום בהולדת. ישנם שלל רעיונות.ליום הולדת למבוגרים . אנו מחברים את עולם הרעיון לעולם החוויה ובכך נחבר את עולם החושים לעולם הטלפתיה .אדם חושב על שיר ואסף נסים חושף.את השיר ומנגן אותו ,שזו חוויה מקסימה ומסקרנת גם יחד 
#יום_הולדת
#רעיונות
#מבוגרים
https://dai.ly/xwe4c5

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

אמן על חושי ,מופע על חושי, אסף ניסים